ספסל מתכת-  ברוכים הבאים לקטגורית ספסלי מתכת של ירוק בעיר. 

ספסלי מתכת של ירוק בעיר עשויים בעיקר 
פח מנוקב מגולוון, הכולל כיפוף דפנות להקשחת החומר.

הספסלים נצבעים בתנור בצבעי פוליאסטר. בהזמנה של מעל 5 ספסלים ניתן לבחור צבע. ספסל המתכת הסטנדרתי מגיע בצבע אפור.
הספסלים מותאמים לכל תנאי מזג האויר ומגיעים באורכים שונים.
אורך ספסל סטנדרטי 180ס"מ ואורך מקסימלי 220ס"מ
עיגון הספסלים - ניתן לקבל הספסלים בשני וריציות. עיגון לבטון/ דק וכדומה  בעזרת תושבות לגמבויים. עיגון הספסלים לאדמה בעזרת רגל ארוכה בתחתית הספסל שממוקמת באדמה ומסביבה יוצקים בטון.

מחיר ספסלי מתכת- החל מ1,200ש"ח לפני מע"מ

קיימים שלושה דגמי ספסלי מתכת:


ספסל מתכת מקט 441                                                    ספסל מתכת מקט 442                                              ספסל מתכת מקט 443




 


חדש ספסל מתכת דו מושבי+ידיות:



יתרונות ספסל מתכת על ספסל עץ:


בירוק בעיר אנו מייצרים ומספקים ספסלי עץ וספסלי מתכת.לכל אחד מסוגי הספסלים יתרונות וחסרונות.

היתרון העיקרי של ספסל מתכת על ספסל עץ הינו עמידותו בכל תנאי מזג האויר תוך תחזוקה מינימלית לאורך השנים. בספסל מתכת כמעט ואין צורך בטיפול לאורך השנים!
התקנתו לבטון או לאדמה וזהו. הוא יהיה שם לשנים רבות. לעומת זאת ספסל מעץ אומנם מעביר תחושה חמימה יותר אך במידה ואתם מעונינים כי ספסל העץ יחזיק למשך שנים רבות בכל כשנה יש לבצע אחזקה הכוללת צביעה או שימון הספסל ואחת למספר שנים שיוף הספסל וצביעתו מחדש. כל זה נחסך ברכישת ספסל ממתכת. התקנה וזהו.

ספסלי מתכת של ירוק בעיר עוברים צבע בתנור כך שהצביעה אחידה, מגוון הצבעים עשיר ואמידות צבעי הספסל הינה איתנה. לכן אם אתם מעונינים בראש שקט להמון שנים רכשו את ספסלי המתכת של ירוק בעיר. הוצאה חד פעמית לשנים רבות.




מיתוג ספסלי מתכת למה זה חשוב?

ספסלי מתכת מותאמים אישית עבור מפעלים מסחריים, עסקים קמעונאיים, ועייריות.
חלקי ריהוט גינה עמידים אלה יכולים להוות שלטי פרסום עבורכם. שמות של ארגונים, מותגי חברה, סיסמות, וכדומה.

לא משנה מה גודלו של חברה, הצגתו לראווה של המותג היא חיונית להצלחתו של מחזור העסקים. ארגונים המציגים את המותג שלהם על רכוש החברה מבססים תחושה ברורה של תרבות ארגונית לעובדים . מיתוג ספסלים הוא גם דרך לקדם את העסק מול קהל לקוחות מבקרים הרואים את השם של העסק שמוצג בגאווה בכל הזדמנות.

ספסלים המיועדים לתנאי חוץ הם האחת הדרכים הטובות ביותר למקד את תשומת לב באופן מיידי לארגון. כחלקי ריהוט מסחריים, הם כמעט יעילים כמו שילטי פרסום.

כל סוג של עסק יכול להרוויח מפרסום זה. בעולם תאגידי הספסלים הללו הוכיחו שוב ושוב את היכולת לשמור על מורל עובד חיובי ולהגביר את המכירות.

בכל פעם שעובדים לוקחים הפסקה ויוצאים מהבניין, הם רואים את הסמל של מותג החברה.

ארגונים יכולים גם לפרסם את מפעלם על ידי התקנת ספסלים ממתכת מייד בטווח הראייה של הכניסה למפעל או בשטחי החניה. לקוחות המגיעים למפעל לא יכולים שלא להבחין במותג החברה עוד בזמן יצאתם מכלי הרכב.

מפעלים קמעונאיים השוכנים במרכזי ערים יכולים לתת לעצמם יתרון תחרותי עם ספסלי מתכת מותאמים אישית עבור פרסום . אנשים שהולכים במדרכה נוטים לשוטט ללא מטרה מחנות לחנות ולהבחין בסמל חברתכם.

עוד דוגמה הינה -עיריות נוטות להשתמש בריהוט חוצות בכדי להנציח אנשים בולטים שלקחו תפקידים מרכזיים בהיסטוריה של העיר. החסרון בבחירת שם רחוב על שם מנהיג העבר היא שאנשים שאינם מכירים את היסטורית העיר ורואים רק את שם המפורסם על שלט הרחוב. פארקים עירוניים ואזורי בנייה ציבוריים יכולים להנציח את האנשים מפורסמים עם ספסלי מתכת מותאמים אישית עבור פרסום חוצות ואנדרטאות.

הספסלים שאנחנו מוכרים הם גדולים מספיק כדי להציג יותר מאשר רק את שמו של הפרט. אירועי זיכרון לדמויות הסטוריות יכולים לכלול הישגיהם, תרומה לקהילה, או הצהרה של ערכים.


עיריות ביעילות כה רבה יכולות לקשט רובעי עיר, מתחם בתי משפט, אולמות עירוניים וגנים ציבוריים עם ספסלי מתכת בתאום של ירוק בעיר.

קטגורייות עיקריות של ירוק בעיר -

השכרת ציוד לאירועים, צמחיה מלאכותיתריהוט גן



 

[חזור למעלה]


לייבסיטי - בניית אתרים